- 15 februari 2019
R-M® viert eeuwenlang succesverhaal
R-M® viert eeuwenlang succesverhaal "Succes en innovatie gaan hand in hand" In 2019 viert R-M®, het premiumlakmerk van BASF, zijn honderdjarig bestaan en presenteert het zijn succesverhaal aan de hand van een reeks van activiteiten. Het 100-jarig feestjaar begon op de North American International Auto Show (NAIAS) in Detroit, MI (USA). R-M® toonde daar a.d.h.v. een geanimeerde video de belangrijkste mijlpalen waarmee het merk de autoreparatielakindustrie sinds 1919 heeft vormgegeven en verder ontwikkeld. Tijdens dit feestjaar viert R-M® met zijn klanten over de hele wereld zijn grootste succesverhalen. Door de jaren heen heeft het premiummerk dankzij belangrijke innovaties en een eigen pioniersgeest vorm gegeven aan de autoherstelindustrie. R-M® is nu een BASF-merk, maar toch is het altijd al een onderdeel van de filosofie geweest om het economische succes van zijn klanten centraal te stellen in zijn inspanningen. Door gebruik te maken van producten, diensten en processen ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.