- 24 januari 2019
Nieuwe marketingdirecteur voor vrachtwagen- en busbanden bij Hankook
Nieuwe marketingdirecteur voor vrachtwagen- en busbanden bij Hankook Premiumstatus vrachtwagen- en busbanden verder uitbouwen Het marketingteam voor de vrachtwagen- en busbanden (TBR) bij de premiumbandenfabrikant Hankook staat sinds kort onder leiding van Guy Heywood. De 51-jarige Brit heeft door zijn leidinggevende functies in de bandenindustrie uitgebreide, internationale marketing- en verkoopervaring. In zijn nieuwe functie als TBR-directeur marketing en strategie zal hij zich wijden aan de doorontwikkeling en de strategische marketingactiviteiten op het gebied van de vrachtwagen- en busbanden in de Europese ruimte. “Wij heten Guy als nieuwe marketingdirecteur voor vrachtwagen- en busbanden en services van harte welkom“, aldus Tony Lee, adjunct-directeur Marketing & Verkoop bij Hankook Tire Europe. “Met hem hebben wij een voortreffelijke keuze voor deze functie gemaakt. Hij brengt door zijn gedetailleerde branchekennis, jarenlange ervaring en vele successen, alles mee ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.