Waarom millennials de autosector veranderen  

Waarom millennials de autosector veranderen

Waarom millennials de autosector veranderen Vier opvallende tendensen in hun aankoopgedrag Millennials vormen 12% van alle autokopers in Europa en de manier waarop zij keuzes maken, verandert de autosector. En wel om vier redenen. Ze zijn de eerste generatie die de nadruk legt op autodelen en nemen beslissingen na uitvoerige research. Ze leggen daarnaast een sterke nadruk op design en connectiviteit en hebben een voorliefde voor kleinere wagens. Millennials, geboren tussen de jaren 80 en midden jaren 90, vormen 12% van alle autokopers in Europa. En ze leggen hierbij de nadruk op andere zaken dan voorgaande generaties. Dat toont recent onderzoek van automerk Seat aan. Deze andere manier van kopen, dwingt de autosector tot veranderingen. Er zijn vier opvallende tendensen. • Sharing is caring : Millennials zijn de eerste generatie met een sterke interesse in nieuwe vormen van mobiliteit. 26% van de 25- tot 37-jarigen overweegt bijvoorbeeld autodelen, wat in de toekomst sterk ...

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij CarFix 

CarFix maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.