- 28 januari 2019
Waarom millennials de autosector veranderen
Waarom millennials de autosector veranderen Vier opvallende tendensen in hun aankoopgedrag Millennials vormen 12% van alle autokopers in Europa en de manier waarop zij keuzes maken, verandert de autosector. En wel om vier redenen. Ze zijn de eerste generatie die de nadruk legt op autodelen en nemen beslissingen na uitvoerige research. Ze leggen daarnaast een sterke nadruk op design en connectiviteit en hebben een voorliefde voor kleinere wagens. Millennials, geboren tussen de jaren 80 en midden jaren 90, vormen 12% van alle autokopers in Europa. En ze leggen hierbij de nadruk op andere zaken dan voorgaande generaties. Dat toont recent onderzoek van automerk Seat aan. Deze andere manier van kopen, dwingt de autosector tot veranderingen. Er zijn vier opvallende tendensen. • Sharing is caring : Millennials zijn de eerste generatie met een sterke interesse in nieuwe vormen van mobiliteit. 26% van de 25- tot 37-jarigen overweegt bijvoorbeeld autodelen, wat in de toekomst sterk ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.