- 07 juni 2018
Mobility as a Service voor autodealers
Mobility as a Service voor autodealers Tegemoet komen aan de mobiliteitsbehoeften van de klant Europese autodealers kwamen onlangs bijeen in Helsinki om meer te weten te komen over het nieuw vervoersparadigma Mobility as a Service (MaaS). In de afgelopen jaren heeft de Finse hoofdstad immers meermaals de pers gehaald met zijn opmerkelijke vooruitgang op het gebied van duurzame mobiliteit. Voortbouwend op het concept van Mobility as a Service ontwierp de Finse start-up, MaaS Global, een nieuwe dienst die alle in de stad bestaande opties voor openbaar en privévervoer beschikbaar maakt in één mobiele app, WHIM. Deze app wil met zijn dienstverlening tegemoetkomen aan de mobiliteitsbehoeften van klanten door middel van een maandelijks abonnement of op basis van 'pay as you go'. Maar hoe passen autodealers (wiens hoofdactiviteit het verkopen van auto’s is) nu precies in dit plaatje? Dat is waar de Finse automobielonderneming VEHO in het verhaal komt. Kenneth Strömsholm, CEO ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.