naar top
Menu
Logo Print

Continental bundelt aandrijfexpertise onder één sterk merk

Aftermarket merkverschuiving
magazine

Technologiebedrijf Continental is bezig met een merkverschuiving in de aftermarket van het aandrijfsysteem. Met onmiddellijke ingang worden onderdelen zoals tandriemen, accessoires en gereedschappen voor autowerkplaatsen niet langer onder het merk ContiTech verkocht, maar onder de naam Continental. Hiermee bundelt Continental haar eigen expertise op het gebied van originele en aftermarketapparatuur voor aandrijfsystemen voor auto's onder één sterk merk. Rolf Sudmann, verantwoordelijk voor de aftermarket voor aandrijfsystemen, legt uit: "Dankzij onze bedrijfsbrede synergieën kunnen onze klanten erop vertrouwen dat wij de huidige OE-trends snel kunnen aanpassen aan de speciale behoeften van de aftermarket. Dat betekent dan ook dat we vraaggestuurde oplossingen kunnen bieden."
Tijdens de merkverschuiving heeft Continental ook het verpakkingsontwerp geactualiseerd, met grote afbeeldingen op de dozen die illustreren welke producten ze bevatten. Bovendien wordt de verpakking niet beïnvloed door olie en vuil, wat betekent dat belangrijke informatie ook in de zware omstandigheden, die deel uitmaken van het leven in de werkplaats, leesbaar blijft. De QR-codes met een verwijzing naar gratis installatietips en aanvullende diensten zijn ook opgenomen op de nieuwe verpakkingen. Distributeurs zullen ook profiteren van het nieuwe ontwerp, omdat ze nu alle aftermarketonderdelen voor aandrijfcomponenten van Continental onder hetzelfde merk kunnen distribueren. Wat voor meer duidelijkheid in het schap zorgt.

CONTITECH

CONTITECH

+3232067426
+3232067430