- 31 juli 2019
Wolf Lubricants partner van een toekomstige ster
Wolf Lubricants partner van een toekomstige ster Knipoog naar het verleden Wolf Lubricants maakt zijn partnerschap bekend met Juliet, een speciaal ontworpen bolide en dé grote attractie bij de 24 Hours of Spa. De wagen lijkt heel erg op Herbie, de eigenwijze kever uit favoriete familiefilms van vroeger, maar is een totaal nieuwe interpretatie van een auto die niet bang is om dingen anders te doen. Juliet die meteen al een topper was bij de families op het circuit gaat binnenkort op wereldtour met haar karakteristieke “50” stickers. De wagen is uitgedacht door de Belgische garage Deman Brussels en kwam aan de start als gastauto van SRO Motorsports Group. Juliet is een omgebouwde Porsche 911 GT3 Cup MR, speciaal ontwikkeld om het beste uit het verleden naar een stralender toekomst te brengen. Frédéric Decroix, Wolf Global marketing director: “Met Wolf Lubricants als partner aan de start van haar wereldtour zal Juliet mede de boodschap uitdragen dat wij ons richten op de ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.