naar top
Menu
Logo Print

Sander Blonk gestart als conceptmanager bij Hella

Verantwoordelijk voor inhoud en uitvoering Hella Service Partner concept
magazine

Op 1 juli 2018 is Sander Blonk gestart als conceptlmanager bij Hella. Hij is verantwoordelijk voor de inhoud en de uitvoering van het Hella Service Partner concept. Hierbij is hij het aanspreekpunt voor zowel de groothandel als de garage. Met het Hella Service Partner concept ondersteunt Hella de garage bij het sneller en juist op weg helpen van zijn klant middels technische- en marketingondersteuning. Maar ook het verbinden van de garages onderling door middel van informele bijeenkomsten behoort tot een van de speerpunten. Het concept is in 2002 door Hella in de Benelux gelanceerd en op dit moment hebben in Nederland en België circa 300 garagebedrijven zich aangesloten.
Sander: “Ik ben er even tussenuit geweest, maar ben er weer helemaal klaar voor om deze uitdaging bij deze mooie organisatie aan te gaan. Mijn doel is om het concept te optimaliseren en uit te breiden.” Blonk is geen onbekende in de automotivewereld en neemt jarenlange ervaring met zich mee vanuit een grossiersorganisatie en vanuit een internationale onderdelenproducent. De komende tijd zal hij zo veel mogelijk garages en grossiers bezoeken om zich voor te stellen en te achterhalen welke behoeftes er zijn.

HELLA

HELLA

+31306095703
+31306039860