- 07 december 2018
- Door Babette Soetaert
- | 10 min. leestijd
Ontwrichtende trends confronteren aftermarket met de toekomst
Evoluerende verwachtingen van de klant, versnelde technologische innovatie en verschuivingen in concurrentiekracht. Voor de automotive aftermarket liggen zeer zeker drastische veranderingen in het verschiet. Zo kan de opkomst van EV’s, geconnecteerde voertuigen en e-commerce o.m. leiden tot een herverdeling van 30 tot 40% van de aftermarketwinsten langs de waardeketen. McKinsey & Company, Inc belicht in een nieuwe studie de veranderingen en ontwrichtende trends waarmee de automotive aftermarket de komende jaren geconfronteerd zal worden, en biedt antwoord op de vragen die deze trends naar voren brengen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.