- 29 januari 2020
- Door Jeroen Vertongen (automotive futurist – Fabriek Kramiek)
- | 7 min. leestijd
Vragen toekomstige service en repair nog wel om een werkplaats?
Hoe ziet de werkplaats van de toekomst eruit? Voor een antwoord op de vraag vertrekt men echter beter van twee vragen. Hoe ziet de mobiliteit van morgen eruit? En wie is morgen onze klant, en wat zijn diens noden en vereisten? Eens we dat helder hebben, kunnen we pas gaan nadenken over de impact op de werkplaats.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.