naar top
Menu
Logo Print

Nieuwe identiteit Doyen

Nieuw logo
magazine

Op 1 juli 2014 lanceerde Doyen zijn nieuwe identiteit en onthult het zijn nieuwe logo. Het logo oogt moderner en strakker en draagt de drie waarden uit die het kloppend hart vormen van de activiteiten van de firma: innovatie, flexibiliteit en expertise. De opvallende, afgeronde typografie werd speciaal ontworpen voor Doyen. Dankzij de unieke vormgeving heeft het logo een modernere uitstraling en komt er beweging in. De warme, rode kleur vervangt het formele blauw. Een monogram dat het eindeloze symbool voorstelt, kenmerkt de band met de klant en de dienstverleningsprestaties. 'Doyen Corporate' wordt de nieuwe naam van de groep. De dochterondernemingen gaan voortaan als Doyen Belux, Doyen France en Doyen Nederland door het leven en markeren zo het onderscheid tussen de communicatie van de groep en die van de dochterondernemingen. Om zijn nieuwe identiteit gepast uit te rollen heeft de groep een 360° communicatieplan uitgewerkt. Zo gaan in de zomer van 2014 de websites en het nieuwe extranet 'ViaDoyen' online. Intern wordt er een 'My Doyen'-intranetsite opgezet voor de medewerkers. De firma publiceert ook een periodieke newsletter 'Doyen Inside' om de banden met alle betrokkenen aan te halen. Daarnaast creërde de groep communicatietools om in te spelen op de behoefte aan zichtbaarheid: de gebouwen worden voorzien van bewegwijzering binnen en buiten en ook de kantoorartikelen ondergaan een facelift met o.a. QR-codes op visitekaartjes.

DOYEN AUTO BELGIUM

DOYEN AUTO BELGIUM

+3225262211
+3225262200