- 02 oktober 2018
Lijn 90 & Co klaar voor de toekomst
Lijn 90 & Co klaar voor de toekomst Topkwaliteit sinds 1888 Ter gelegenheid van het jubileumjaar heeft Glasurit de etiketten van het volledige productassortiment een nieuwe uitstraling gegeven. In het jaar waarin Glasurit met trots terugkijkt op 130 jaar geschiedenis in lak wordt van alle producten het ontwerp van de verpakking opgefrist. De nieuwe etiketten geven gebruikers in één oogopslag alle relevante informatie. Zo is de lettergrootte van het productnummer en de naam van het product vergroot en bovendien in zowel Duits als Engels opgenomen. Daaronder vinden gebruikers de EAN-code van het land van productie en – wanneer een product voldoet aan de VOC-regelgeving – een VOC-symbool. Bovendien staat op iedere verpakking een cirkel in het zwart, rood en goud. Deze geeft aan dat het gaat om een Duits kwaliteitsproduct. Het nieuwe verpakkingsontwerp sluit aan bij de nieuwe huisstijl van het merk Glasurit, die na tien jaar wordt opgefrist. Ondanks alle veranderingen blijft ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.