- 20 april 2018
- | 2 min. leestijd
PSA groep brengt OEM-onderdelen en onafhankelijke onderdelen samen
Met Distrigo ging de PSA Groep drie jaar geleden de concurrentie aan op de universele onderdelenmarkt. Met de lancering van dit concept moest de onderdelenverkoop van de PSA Groep tot 2018 met 10 procent en tegen 2021 zelfs met 25 procent verhoogd worden. Christophe Musy geeft inkijk in hoe deze groei bewerkstelligd wordt, hoe Distrigo een geloofwaardige positie in de markt inneemt en waarom de PSA Groep via Eurorepar besloot te gaan retailen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.