Truckindustrie reageert op EU-voorstel allereerste CO2-normen  

Truckindustrie reageert op EU-voorstel allereerste CO2-normen

Truckindustrie reageert op EU-voorstel allereerste CO2-normen Verschillen tussen voertuigsegmenten dienen erkend te worden De Europese Federatie van Automobielfabrikanten (ACEA), die de zeven grootste EU-producenten van zware bedrijfsvoertuigen vertegenwoordigt, neemt nota van het onlangs gepubliceerde voorstel van de Europese Commissie voor CO2-emissienormen voor Europese vrachtwagens. ACEA is verheugd over de tweefasenaanpak van de Commissie, maar is van mening dat de door de Commissie voor 2025 en 2030 voorgestelde verminderingsniveaus - respectievelijk 15% en 30% - veel te agressief zijn en niet zijn gekozen met het oog op de specifieke aard van de vrachtwagenmarkt. Aangezien de productontwikkeling van zware bedrijfsvoertuigen voor verkoop in 2025 reeds aan de gang is, is het ambitieniveau voor 2025 te streng gezien de korte aanlooptijd van deze allereerste CO2-doelstellingen. "Het lijkt erop dat de Commissie gewoon de exacte CO2-reductieniveaus, die zij reeds voor ...

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij CarFix 

CarFix maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.