Cromax benoemt nieuwe brandmanager EMEA

Kevin Torfs gaat op hetzelfde elan voort

Vanaf 1 oktober 2018 heeft Cromax® een nieuwe brandmanager voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Kevin Torfs volgt er Dries van den Bergh op. Torfs heeft al verschillende functies ingevuld bij Cromax en heeft dus de nodige ervaring om te weten waar nood aan is op de schadeherstelmarkt. Het merk zet actief in op innovatieve producten en diensten aan zijn carrossiers, met name op het gebied van energiebesparing en digitalisering. Ook training is iets waar Cromax erg op inzet. “Continue professionele ontwikkeling is van vitaal belang, omdat onze branche zich voortdurend ontwikkelt. Op de hoogte blijven van nieuwe technieken en nieuwe producten is belangrijk voor de carrossier en zal het beste werk in de carrosserie garanderen”, aldus Torfs. De aankondiging valt samen met het vijfjarig bestaan van het schadeherstelmerk onder de merknaam Cromax. “Bij Cromax staan we voor productiviteit in alles wat we doen. We hebben een rijke geschiedenis die bijna 100 jaar teruggaat. De afgelopen vijf jaar is Cromax steeds sterker geworden, dit dankzij het harde werk en de vastberadenheid van iedereen die bij Cromax betrokken is. Ik kijk ernaar uit om dit voort te zetten en ervoor te zorgen dat Cromax een merk is dat de productiviteit van de eindgebruikers in alle stadia van het schadeherstelproces stimuleert”, concludeert Torfs.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij CarFix 

CarFix maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.