- 21 mei 2019
- Door Reportage
- | 2 min. leestijd
BPI Group zet vol in op Remy
Ondertussen is het bijna drie jaar geleden dat het Amerikaanse durfkapitaalÂfonds Torque Capital, de eigenaar van Brake Parts Inc (BPI), de Europese aftermarketactiviteiten van Remy overnam. In de tussentijd werd er op de achtergrond gewerkt aan een organisatiestructuur die aangepast is aan de snel veranderende aftermarket. Nu de organisatie er staat, trekt BPI vol de kaart van Remy. Nadat twee jaar geleden het merk een make-over onderging met onder meer nieuwe verpakkingen en een duidelijk onderscheid tussen Remy Gold, Remy Remanufactured en Remy Smart, zijn nu de andere productgroepen aan de beurt.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.