ContiTech voert campagne voor kwaliteit  

ContiTech voert campagne voor kwaliteit

ContiTech voert campagne voor kwaliteit Strijd voeren tegen inferieure vervangingsonderdelen ContiTech voert campagne voor aandacht voor kwaliteit van aandrijfcomponenten in de vervangingsmarkt voor auto’s en sluit zich aan bij het “Quality is Added Value” initiatief. Ze zorgen zo dat werkplaatsen en bestuurders zich bewust zijn van de gevaren van het gebruik van inferieure onderdelen en de installatie daarvan in een wagen. Enkel brands kunnen een garantie van kwaliteit bieden, is de stelling hier. De campagne is dus vooral gericht tegen het gebruik van minderwaardige componenten bij de reparatie van een voertuig. ContiTech ontwikkelt aandrijfriemen voor werkplaatsen in de automobielindustrie. Onlangs breidden ze ook de garantie op die componenten uit van twee naar drie jaar. Werkplaatsen zijn zo geruster op kwaliteitsvolle producten en ontvangen bovendien ook een certificaat, die hen bestempelt als een bedrijf met kwaliteitsvolle producten, waarmee ze reclame mogen maken.

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij CarFix 

CarFix maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.