- 23 mei 2017
ContiTech voert campagne voor kwaliteit
ContiTech voert campagne voor kwaliteit Strijd voeren tegen inferieure vervangingsonderdelen ContiTech voert campagne voor aandacht voor kwaliteit van aandrijfcomponenten in de vervangingsmarkt voor auto’s en sluit zich aan bij het “Quality is Added Value” initiatief. Ze zorgen zo dat werkplaatsen en bestuurders zich bewust zijn van de gevaren van het gebruik van inferieure onderdelen en de installatie daarvan in een wagen. Enkel brands kunnen een garantie van kwaliteit bieden, is de stelling hier. De campagne is dus vooral gericht tegen het gebruik van minderwaardige componenten bij de reparatie van een voertuig. ContiTech ontwikkelt aandrijfriemen voor werkplaatsen in de automobielindustrie. Onlangs breidden ze ook de garantie op die componenten uit van twee naar drie jaar. Werkplaatsen zijn zo geruster op kwaliteitsvolle producten en ontvangen bovendien ook een certificaat, die hen bestempelt als een bedrijf met kwaliteitsvolle producten, waarmee ze reclame mogen maken.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.