Nieuwe website voor Eurol

Eurol.com is vernieuwd

Eurol heeft een nieuwe website. Niet alleen de look-and-feel is veranderd, de website heeft ook een aantal nieuwe functionaliteiten. Dankzij slimme zoekfuncties en productfilters vindt u binnen enkele seconden de meest relevante producten. Aan de olieadviseur is een ‘slim zoeken’ knop toegevoegd waarmee direct een voertuigmerk en -type kan worden ingevoerd. Daarnaast zijn de algemene zoekfunctie en de navigatiestructuur verbeterd. Beleving en inspiratie halen bezoekers uit de nieuwe ‘fanzone’ met beelden van de Eurol sponsorteams. Daarnaast heeft de website een verregaande integratie met socialmediakanalen. Zo verschijnen Instagram berichten standaard op de homepage van de website. Eurol producten zijn wereldwijd verkrijgbaar en dus is de vernieuwde website vertaald naar 13 talen. De website is geschikt voor alle type schermen, dus ook voor tablets en mobiele telefoons. Specialty Lubricants, de hoogwaardige lijn speciaal smeermiddelen, wordt uitgebreid benoemd, maar behoudt als eigen label ook een eigen website. “We zijn blij met dit vernieuwde ontwerp. De nieuwe website is vele malen gebruiksvriendelijker dan de vorige website. Ons aanbod smeermiddelen is overzichtelijker weergegeven en de 'slim zoeken' functie helpt de bezoeker snel te navigeren door ons grote productaanbod”, aldus Dennis Marsman, Marketing Manager bij Eurol.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Gerelateerde artikels
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij CarFix 

CarFix maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.