Nieuwe marketingdirecteur voor vrachtwagen- en busbanden bij Hankook

Premiumstatus vrachtwagen- en busbanden verder uitbouwen

Het marketingteam voor de vrachtwagen- en busbanden (TBR) bij de premiumbandenfabrikant Hankook staat sinds kort onder leiding van Guy Heywood. De 51-jarige Brit heeft door zijn leidinggevende functies in de bandenindustrie uitgebreide, internationale marketing- en verkoopervaring. In zijn nieuwe functie als TBR-directeur marketing en strategie zal hij zich wijden aan de doorontwikkeling en de strategische marketingactiviteiten op het gebied van de vrachtwagen- en busbanden in de Europese ruimte. “Wij heten Guy als nieuwe marketingdirecteur voor vrachtwagen- en busbanden en services van harte welkom“, aldus Tony Lee, adjunct-directeur Marketing & Verkoop bij Hankook Tire Europe. “Met hem hebben wij een voortreffelijke keuze voor deze functie gemaakt. Hij brengt door zijn gedetailleerde branchekennis, jarenlange ervaring en vele successen, alles mee om het merk Hankook in dit segment verder te versterken en uit te bouwen.“ Het is de doelstelling van de bandenfabrikant, de premiumstatus van de vrachtwagen- en busbandentak in de komende jaren steeds verder uit te bouwen. De nieuwe strategische marketingactiviteiten op dit gebied moeten via de 13 dochterondernemingen in Europa aangestuurd en gecommuniceerd worden. “Samen met mijn team wil ik gebruikmaken van mijn ervaring om de ontwikkeling van het merk Hankook op het gebied van vrachtwagen- en busbanden op een doorslaggevende manier te stimuleren. Ik kijk uit naar de spannende taken en ben ervan overtuigd dat wij de voor ons liggende uitdagingen uitstekend het hoofd zullen bieden“, aldus  Heywood.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
14 november 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine