HOE ONTSNAPPEN AAN PRIJS- EN PRODUCTCONCURRENTIE?

Verschuiving naar aandacht voor ervaring biedt opportuniteiten

Een klant die anno 2018 op zoek gaat naar een auto, hanteert drie hoofdcriteria waarop hij zijn beslissing baseert: het voertuig zelf met al zijn tastbare karakteristieken, het merk als weerspiegeling van het imago dat de klant zich wenst toe te meten, en de ervaringen tijdens de aanschaf en het gebruik van de wagen. Het is aan dit laatste criterium dat er extra aandacht dient te worden gegeven. We zijn vandaag immers getuige van een verschuiving van aandacht voor het product naar aandacht voor de ervaring. En juist in die transitie schuilen potentiële opportuniteiten.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij CarFix 

CarFix maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.