- 19 augustus 2019
- | 3 min. leestijd
Ford gaat verder en biedt ultieme klantenservice
De herinvulling van het concept mobiliteit werpt een zoveelste uitdaging richting automotive sector. Zo ook voor autoconstructeur Ford die derhalve reeds volop inzet op elektrificatie, connectiviteit en autonomie. Connectiviteit en mobiliteit vinden echter evengoed invulling voor de klant in de service die hij of zij ervaart in de garage. Met ‘Ford Video Check’ wil de constructeur de klant dan ook betrekken bij wat er in de werkplaats met de wagen gebeurt en dat terwijl er via de ‘Ford Express Service’ wordt ingezet op het minimaliseren van de wachttijd en immobiliteit.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.