Spanningen tussen het officiële emissiebeleid van de EU en de lidstaten  

Spanningen tussen het officiële emissiebeleid van de EU en de lidstaten

Spanningen tussen het officiƫle emissiebeleid van de EU en de lidstaten Plug-inhybrides zonder dat de naleving van de gedragsregels in het gedrang kan komen Toen de wereldwijde testprocedure voor lichte voertuigen (WLTP) in september 2017 van start ging, werd de nieuwe Europese rijcyclus (NEDC) vervangen door een realistischere, 'real-world'-benadering voor emissietests. Na deze omschakeling zijn verschillende modellen plug-inhybride auto's (PHEV) in Europa uit de handel genomen omdat hun emissies onder de nieuwe test sterk 'stegen', waardoor ze niet langer in aanmerking kwamen voor diverse subsidies en voordelen. Twee jaar later is er echter een breed scala aan nieuwe PHEV's op de markt. Het nieuwe gewas van PHEV's is waarschijnlijk geoptimaliseerd voor de WLTP-emissietest en wordt geleverd met grotere accu's in het bereik van 10-30 kWh in plaats van de voorheen 3-6 kWh. Dit zorgt ervoor dat deze accu's een superkredietstatus bereiken, oftewel een CO2/km-emissiecijfer van ...

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij CarFix 

CarFix maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.