- 08 februari 2021
- Door Jeroen Vertongen (Fabriek Kramiek)
Online car sales: de vooruitzichten op lange termijn
Gedragsverandering op vlak van mobiliteit

Het waarom van de doorbraak van online car sales en de impact ervan op de constructeur en de dealer, kwamen ruimschoots aan bod in de vorige drie delen. Hoog tijd om onszelf in dit vierde en laatste deel een andere vraag te stellen. Wat zijn de vooruitzichten op lange termijn?
Je kan dit artikel volledig lezen na registratie
Gratis verder gaan?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer